Rola układu immunologicznego w obronie organizmu
propagowanie jest efektywną formą namówienia konsumenta do zainteresowania produktem, usługą lub marką. rozpowszechnianie i nakłanianie do zwrócenia uwagi na konkretny artykuł to reklama. ma być ona ukierunkowana jedynie na transakcje określonej jednostki – przetestuj ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzając, a później emitując spot promocyjny, można tylko chwalić, namawiać i pokazywać produkt własnej marki, bez porównań z tym samym towarem innego producenta. Taka forma prezentacji jest zabroniona. zakazuje się prezentować marki konkurencyjnej w swej reklamówce, bez uwagi na to, czy mamy zamiar wyłącznie o niej wspomnieć, czy także, co jest niedopuszczalne oczernić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę lub jej produkt. wolno za to użyć stwierdzenia o nie zrównaniu swojego wyrobu odniesieniu do innych, bez przytoczenia rzeczowych konkurentów. Łatwiej to tłumacząc,można o swoim produkcie twierdzić czy wypisywać, iż jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie ów towar sprosta wymaganiom klienta. Nie można tutaj odbiegać odprawdy, ale właśnie ta forma jest legalna.
1. Poradnik
3. Sklep
5. O nas